Struktura organizacyjna
Struktura organizacyjna Domu
- W strukturze organizacyjnej Domu wyodrębnia się:
1) Dział O - T, w skład którego wchodzą:
a) Kierownik Działu,
b) Wieloosobowe stanowisko pracy ds. zespołów opiekuńczo - terapeutycznych,
c) Wieloosobowe stanowisko pracy ds. pracy socjalnej,
d) Wieloosobowe stanowisko pracy ds. terapii zajęciowej oraz ds. kulturalno – oświatowych,
e) Stanowisko pracy ds. rehabilitacji,
f) Wieloosobowe stanowisko pracy ds. pielęgnacyjnych i medycznych,
g) Wieloosobowe stanowisko pracy ds. opieki nad mieszkanką,
h) Wieloosobowe stanowisko pracy ds. utrzymania czystości oraz pomocy w opiece nad mieszkanką;
2) Dział A - G, w skład którego wchodzą:
a) Kierownik Działu
b) Stanowisko pracy koordynujące ds. gospodarczo - technicznych,
c) Wieloosobowe stanowisko pracy ds. gospodarki magazynowej,
d) Wieloosobowe stanowisko pracy ds. obsługi transportowej,
e) Wieloosobowe stanowisko pracy ds. gospodarczych i technicznych,
f) Wieloosobowe stanowisko pracy ds. obsługi pralniczej,
g) Sekcja żywienia:
- szef kuchni,
- wieloosobowe stanowisko pracy ds. obsługi żywieniowej;
3) Dział F-K, w skład którego wchodzą:
a) Główny Księgowy,
b) Wieloosobowe stanowisko pracy ds. finansowo – księgowych,
c) Stanowisko pracy ds. finansowo – płacowych.
4) Samodzielne stanowiska pracy to:
a) Stanowisko pracy ds. kadr,
b) Stanowisko pracy ds. bhp,
c) Stanowisko pracy ds. obsługi administracyjno – biurowej ABI,